17 Aralık’ta aşı olan Habertürk yazarı Kemal Öztürk, koronavirüse yakalandı.
17 Aralık’ta aşı olan Habertürk yazarı Kemal Öztürk, koronavirüse yakalandı. Aşı çalışmalarının dışında olacağını ifade eden Öztürk, “İlk doz aşı olmamdan sonra virüsün bulaşması nedeniyle, ikinci doz aşıyı olamayacağım” dedi. Bu durumun “aşı işe yaramadı” yönünde bir anlama gelmeyeceğini ifade...
Haberi Oku