Koronavirüse yakalanan goril, Trump’a uygulanan tedaviyle iyileşti
11 Ocak'ta San Diego şehrindeki San Diego Hayvanat Bahçesi Safari Parkı'nda kalan 48 yaşındaki Winston adlı gorilin dışkı örneği incelenmiş, koronavirüse yakalandığı doğrulanmıştı. Virüsün ilk kez doğal yollarla gorillere de bulaşabildiğinin görüldüğü olayda, koruyucu tedbirlere rağmen virüsün hayvana asemptomatik bir hayvanat bahçesi...
Haberi Oku